середу, 16 грудня 2015 р.

Модуль 9. У даному модулі я розглянула можливості організації диференційованого навчання. Елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження мого проекту є : учні з проблемами у навчанні шукають інформацію з теми проекту, використовуючи складений асоціативний кущ, створюють папку фотоматеріалу та картинок для презентацій, використовують для її створення шаблон, мають додатковий час для консультацій та виконання окремих завдань. Обдаровані учні роблять публікації та презентації без шаблонів, вони можуть створювати свої власні оформлення. Учні самостійно роблять більш глибокі дослідження, пошук необхідної інформації, виявляють творчість, а також виконують координування окремих етапів проекту, керівництво роботою груп, , виконують ролі учнів-консультантів. Таким чином учень знаходиться в центрі навчального процесу та є його активним учасником.

Немає коментарів:

Дописати коментар